To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Kraina Smoków Sha'aird

Style walki - Droga Stali

Soltheim - 2014-09-07, 08:33
Temat postu: Droga Stali
Opis: Droga Stali to ścieżka walki skupiająca w sobie metody obronny oraz kontrataku przeciwko wrogom walczącym za pomocą fizycznych ataków lub zionięciami.



Smok Stali
Opis: Ta technika prowadzi do przybrania pozycji obronnej przed atakami przeciwnika, oraz wyczulenie zmysłów na działania wroga. Def używającego tej techniki zwiększa się o 10 jednak Agi oraz Str zmniejszają się o 3 (Agi) i 2 (Str). Smok wciąż może latać oraz atakować z aktywnym stylem Smoka Stali, nie zmienia to faktu, że bardziej jest skupiony na obronie. Co nie znaczy, że nie można jej przełamać.
Czas działania: 1 +1 runda za 20 Kondycji wydane na podtrzymanie techniki
Koszt Kondycji: 20 +20 za dodatkową rundę podtrzymania techniki
by Soltheim



Riposta
Opis: Technika ta podwyższa walory obronne smoka oraz wyostrza refleks, dzięki czemu po zablokowaniu ciosu przeciwnika jest on w stanie automatycznie wykonać kontratak, jednak osłabiony. Na czas trwania Riposta smok otrzymuje premie +6Def oraz +4Agi w celu trafienia przeciwnika, jednak otrzymuje karę -4 Str podczas wyprowadzania kontrataku. Zwiększona wartość Agi nie zwiększa obrażeń zadawanych od zionięcia. (Smok chcący użyć Riposty musi zadeklarować jej użycie w poście walki. Jeżeli wróg nie zaatakuje, Kondycja nie zostaje utracona)
Koszt Kondycji: 40
by Soltheim



Blokada
Opis: Blokada służy do odparcia zionięcia przeciwnika. Smok poprzez szybkie zasłonięcie się i rozłożenie skrzydeł rozdziera na boki zionięcie przeciwnika a co za tym idzie otrzymuje o wiele mniejsze obrażenia od niego. Poprzez użycie Blokady smok otrzymuje podwójną premie do Def i MagDef w przypadku obrony przed wrogim zionięciem, a gdy Blokada ściera się z Furi? Czerwonego Smoka dodatkowo neguje premie do obrażeń wynikającą z tej techniki.
Czas działania: 1 +1 runda za 20 punktów Kondycji wydanych na podtrzymanie techniki
Koszt Kondycji: 20 +20 za podtrzymanie techniki
by Soltheim



Sztuka Czterech Przeszywających Ruchów
Opis: Niegdyś jeden z bardzo potężnych wojowników chciał wymyślić sposób na błyskawiczne pokonanie silniejszego wroga, zanim ten zdąży wykorzystać swą siłę. Całymi latami obserwował zwierzęta i smoki, a nawet proces wytapiania stali w gorącym piecu. W końcu opracował zabójczą technikę. Dzięki wykonaniu trzech precyzyjnych ruchów potrafił znaleźć najsłabszy punkt przeciwnika i przeszyć go potężnym uderzeniem kłów lub pazurów.
Smok musi w pierwszej drugiej i trzeciej turze wybadać słabe punkty przeciwnika, dlatego musi wykonać serię aż trzech celnych ciosów pod rząd. Jeśli mu się uda, przy czwartym ciosie jego Str rośnie o 20. Niestety, smok jest skupiony na walce i jego Def spada w trakcie wykonywania techniki o 5.
Czas działania: 4 tury (jeśli w każdej z trzech pierwszych tur zada cios, jeśli choć w jednej się to nie uda, technika zostaje przerwana)
Koszt Kondycji: 100 kondycji (20+30+50 wydanych odpowiednio w pierwszej, drugiej i trzeciej turze)
by Belphepri



_____________________________________________________________
*Z czasem dodane zostaną nowe Techniki za udziałem graczy oraz Mistrzów Rozgrywki, podane wyżej są już funkcjonalne i można wykorzystywać je podczas walk : )



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group