To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Kraina Smoków Sha'aird

Style walki - Droga Wiatru

Soltheim - 2014-09-15, 20:00
Temat postu: Droga Wiatru
Opis: Droga Wiatru skupia w sobie metody szybkiej, zwinnej walki z przeciwnikiem mało mobilnym. Rozwijać prędkość lotu i uderzeń smok walczący Technikami Wiatru jest w stanie powalić szybko i skutecznie przeciwnika o wiele silniejszego od siebie, jednak i znacznie wolniejszego.



Grad Szponów
Opis: Technika ta ma na celu rozwinięcie swej prędkości do niezwykłej wartości. Szybkie zwroty w stronę wroga, by przelecieć tuż obok niego i uderzyć szponami staja się wtedy naprawdę skuteczne. Metoda ta zwiększa atrybuty walczącego a dokładniej Agi o 5 oraz Str o 3, obniżając jednocześnie Def o 6. Lot jest wprawdzie szybki, lecz zmysły nie stają się bardziej wyostrzone, co sprawia, że jak już ktoś zada w takim karkołomnym pędzie cios, jego siła jest o wiele większa gdyż samemu nabija się na broń wroga. Zwiększona wartość Agi nie zwiększa obrażeń zadawanych od zionięcia.
Czas działania: 1 +1 za przedłużenie techniki
Koszt Kondycji: 20 +20 za dodatkową rundę trwania techniki
by Soltheim



Wietrzny Unik
Opis: Technika stosowana podczas walk z przeciwnikami o dobrym oku. Pozwala ona rozwinąć prędkość smoka do imponujących wartości, co zwiększa na koszt unikania ciosów jego Agi o 10. Szybkie zwroty, nurkowanie oraz zwody pozwalają uniknąć ciosów wroga. Jednak podczas takiego lotu Str smoka obniża się o 3 gdyż skupiony jest na unikach a nie atakowaniu. Zwiększona wartość Agi nie zwiększa obrażeń zadawanych od zionięcia.
Czas działania: 1 +1 za przedłużenie techniki
Koszt Kondycji: 40 +40 za dodatkową rundę trwania techniki
by Soltheim



Cios w Plecy
Opis: Prosta acz nad wyraz skuteczne technika polegająca na szybkim dostaniu się za plecy przeciwnika i wbiciu weń szpony czy też kły z druzgocącym efektem. Jeśli przeciwnik znajduje się przed Tobą i jest zwrócony do Ciebie plecami (grzbietem), dzięki tej technice wykonujesz serie ciosów w jedno miejsce na jego plecach, docierając do mięśni a nawet i kręgosłupa. Obrażenia liczone do tego ataku są zwiększone jakby Str atakującego była większa o 3 za każde 30 punktów Kondycji wydanych na tą technikę.
Koszt Kondycji: 30 +30 za dodatkowe 3 Str podczas ataku w plecy
by Soltheim



Gromowy Błysk
Opis: Smok, który spada na wroga z powietrza może zadać Gromowy Błysk - wówczas rozwija swoją szybkość. Jego Str rośnie o 6, a Def przeciwnika spada o 4, ponieważ nie jest w stanie zobaczyć tak szybkiego ciosu. Technika ta jest jednak niezwykle ryzykowna, bo smok może zamiast uderzyć wroga, gruchnąć o ziemię. Technika musi być zadana z powietrza lub z rozbiegu.
Czas działania: 1 +1 za przedłużenie techniki
Koszt Kondycji: 20 +20 za dodatkową rundę trwania techniki
by Belphepri



Ostrza oprawcy
Opis: Styl walki, którzy upodobali sobie skrytobójcy i złodzieje, korzystając z niego najczęściej na otwarcie walki. Styl ten, w przeciwieństwie do większości innych, nie służył bezpośredniemu uszkodzeniu przeciwnika, miast tego okaleczać go, ograniczając znacznie zdolności walki. Z tego względu używany był przede wszystkim jako atak z zaskoczenia lub obrona przeciwko wojownikom, którzy z natury przewyższali zabójców gdy dochodziło do właściwej walki. Jego minusem jest to, że smok skupiony na finezji swych działań nie wkłada w ciosy pełnej siły i mniej skupia się na obronie własnej przez co otrzymuje -3 do Str, +6 do Agi w czasie uderzenia, -5 do Def w turze następującej bezpośrednio po ataku.
Czas działania: 1 runda
Koszt: 40
by Neltharion



_____________________________________________________________
*Z czasem dodane zostaną nowe Techniki za udziałem graczy oraz Mistrzów Rozgrywki, podane wyżej są już funkcjonalne i można wykorzystywać je podczas walk : )



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group