Kraina Smoków Sha'aird Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Szybkie Menu   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Droga Srebra
Autor Wiadomość
Soltheim 


Wysłany: 2014-09-07, 09:20   Droga Srebra

Opis: Droga Srebra to zespół technik walki służących do obrony przed wrogiem utalentowanym magicznie. Poprzez rozwój siił ducha smok potrafi uodpornić swe ciało na działanie czarów przeciwnika.




Srebrna Aura
Opis: Technika ta kanalizuje oraz wzmacnia aurę antymagiczną smoka tworząc dookoła niego delikatną srebrną poświate. Srebro ma naturalne walory antymagiczne, stąd też powstała cała nazwa tej ścieżki walki. Podczas używania tej techniki, smok poświęca własne Def na rzecz Def Mag. Każde poświęcone 2 punkty Def zwiększają Def Mag o 3 punkty (gdy poświęcasz 1 punkt Def dostajesz 1 Def Mag.). Styl ten używany jest głównie przez młodych smoczych wojowników, którzy lubują się w walkach z magami.
Czas działania: 1 +1 runda za każde 10 punktów Kondycji wydanych na podtrzymanie techniki
Koszt Kondycji: 10 +10 za podtrzymanie techniki
by Soltheim



Ściana Skrzydeł
Opis: Technika ta służy do odbicia wrogiego zaklęcia w stronę rzucającego, lub innej istoty (nie odbija zaklęć obszarowych). Jeśli MagDef używającego Ściany Skrzydeł jest większa od Int rzucającego nań czar, zaklęcie zostanie automatycznie odbite w stronę którą wybiera używający techniki. Często jest ona stosowana wraz z techniką Srebrnej Aury która zwiększa szanse odbicia zaklęcia.
Koszt Kondycji: 40
by Soltheim



Wyparcie Magii
Opis: Technika ta skupia wole oraz determinacje smoka do wyparcia wrogiego czaru który zdołać już go opanować. Wydając półtora wartości Many jaką przeciwnik zużył na rzucenie czaru Smok jest w stanie wyprzeć z siebie to zaklęcie.
Koszt Kondycji: 1,5 razy koszt wrogiego czaru
by Soltheim



Srebrzyste Szpony

Opis: Nie do końca wiadomo, jak Droga Srebra pozwala na przekształcenie i naginanie ciała wojownika. Pazury i palce smoka aż do knykci przekształcają się w srebro, dzięki czemu obrażenia zadawane magowi dodatkowo rażą go antymagiczną materią, rozpraszającą i pozbawiając smoka 10% jego many. Prócz tego przy walce z każdym przeciwnikiem łapy zachowują się niemal jak broń, więc Str przy obrażeniach od szponów wzrasta o 6, ale łapy smoka stają się cięższe i wolniejsze, przez co otrzymuje karę -3 Agi.
Koszt Kondycji: 30 + 30 za przedłużenie techniki
by Belphepri


_____________________________________________________________
*Z czasem dodane zostanę nowe Techniki za udziałem graczy oraz Mistrzów Rozgrywki, podane wyżej są już funkcjonalne i można wykorzystywać je podczas walk : )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10