Opis: Droga Srebra to zespół technik walki służących do obrony przed wrogiem utalentowanym magicznie. Poprzez rozwój siił ducha smok potrafi uodpornić swe ciało na działanie czarów przeciwnika.
Srebrna Aura Opis: Technika ta kanalizuje oraz wzmacnia aurę antymagiczną smoka tworząc dookoła niego delikatną srebrną poświate. Srebro ma naturalne walory antymagiczne, stąd też powstała cała nazwa tej ścieżki walki. Podczas używania tej techniki, smok poświęca własne Def na rzecz Def Mag. Każde poświęcone 2 punkty Def zwiększają Def Mag o 3 punkty (gdy poświęcasz 1 punkt Def dostajesz 1 Def Mag.). Styl ten używany jest głównie przez młodych smoczych wojowników, którzy lubują się w walkach z magami.
Czas działania: 1 +1 runda za każde 10 punktów Kondycji wydanych na podtrzymanie techniki
Koszt Kondycji: 10 +10 za podtrzymanie techniki
by Soltheim
Ściana Skrzydeł Opis: Technika ta służy do odbicia wrogiego zaklęcia w stronę rzucającego, lub innej istoty (nie odbija zaklęć obszarowych). Jeśli MagDef używającego Ściany Skrzydeł jest większa od Int rzucającego nań czar, zaklęcie zostanie automatycznie odbite w stronę którą wybiera używający techniki. Często jest ona stosowana wraz z techniką Srebrnej Aury która zwiększa szanse odbicia zaklęcia.
Koszt Kondycji: 40
by Soltheim
Wyparcie Magii Opis: Technika ta skupia wole oraz determinacje smoka do wyparcia wrogiego czaru który zdołać już go opanować. Wydając półtora wartości Many jaką przeciwnik zużył na rzucenie czaru Smok jest w stanie wyprzeć z siebie to zaklęcie.
Koszt Kondycji: 1,5 razy koszt wrogiego czaru
by Soltheim
Srebrzyste Szpony Opis: Nie do końca wiadomo, jak Droga Srebra pozwala na przekształcenie i naginanie ciała wojownika. Pazury i palce smoka aż do knykci przekształcają się w srebro, dzięki czemu obrażenia zadawane magowi dodatkowo rażą go antymagiczną materią, rozpraszającą i pozbawiając smoka 10% jego many. Prócz tego przy walce z każdym przeciwnikiem łapy zachowują się niemal jak broń, więc Str przy obrażeniach od szponów wzrasta o 6, ale łapy smoka stają się cięższe i wolniejsze, przez co otrzymuje karę -3 Agi.
Koszt Kondycji: 30 + 30 za przedłużenie techniki
by Belphepri
_____________________________________________________________
*Z czasem dodane zostanę nowe Techniki za udziałem graczy oraz Mistrzów Rozgrywki, podane wyżej są już funkcjonalne i można wykorzystywać je podczas walk : )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum