Opis: Droga Furii skupia w sobie metody wyzwalania oraz kontroli smoczego gniewu który podczas walki staje się potężną bronią. Jest to jednak styl typowo ofensywny, co sprawia, że w walce z mobilnym przeciwnikiem jest on mało efektywny.
Szał Przodków Opis: Technika ten ma na celu skupienie swej uwagi na wrogu oraz wznieceniu w sobie godnej smoków furii. Umysł przestaje wtedy myśleć racjonalnie, lecz skupiony jest zupełnie na walce z wybranym przeciwnikiem. Wobec tej osoby zyskujesz +3 Str +3 Agi +6 Def i MagDef, jednak wszystkie inne osoby zaangażowane z Tobą w bój zyskują wobec Ciebie premie +2 Str, +2 Agi, +2 Int gdyż wplątujesz się w walkę z innym przeciwnikiem, przez co łatwiej odgadnąć Twoje zamiary oraz odsłaniasz się mimowolnie na ich ciosy.
Czas działania: 1 runda na 30 Kondycji
Koszt Kondycji: 30 +30 za przedłużenie trwania Szału Przodków by Soltheim
Furia Czerwonego Smoka Opis: Technika ta skupia moc dechu smoka do maksimum, tworząc poteęniejszy podmuch. Na potrzeby obrażeń zadawanych przez zionięcie, Agi stosującego Furie Czerwonego Smoka zwiększa się o 3 za każde 40 punktów Kondycji które wyda na ten atak. Nazwa tej techniki wzięła się od Czerwonych Smoków gdyż one wymyśliły ten atak, a w połączeniu z żarem ich ognia potrafiły spopielić wroga jednym zionięciem.
Koszt Kondycji: 40 +40 za wzmocnienie Furii Czerwonego Smoka by Soltheim
Bojowy Ryk Opis: Proste ryknięcie na przeciwników może sprawić, że zaczną się bać i uciekną. Jednak gdy w ten "okrzyk" włóżona jest siła prawdziwego wojownika, wróg nie ucieknie - będzie sparaliżowany ze strachu. Bojowy Ryk to nic innego jak naprawdę przarażający okrzyk bojowy, który wdziera się w umysły przeciwników wywołując u nich paniczny lęk. Jeśli Str smoka jest większe od Str przeciwnika, ryk sprawia, że wróg otrzymuje kare równą połowy różnicy między wartościami Str do Str, Agi, Int, Def oraz MagDef na pewien okres czasu. Jeśli kara jest równa 15 lub wyżej, ofiara Bojowego Ryku zaczyna uciekać przez czas działania tej techniki i pomimo bycia atakowaną, nie jest w stanie opanować lęku.
Czas działania: 4 rundy
Koszt Kondycji: 100
by Soltheim
Tytaniczny Wysiłek Opis: Technika ta jest bardzo przydatna pod koniec walki, lub gdy konieczne jest szybkie wykończenie przeciwnika. Dzięki poznaniu Drogi Furii smok jest w stanie wyzwolić w sobie olbrzymi gniew i zmotywować się do uwolnienia pokładów energii. Dzięki niemu zmusza swój organizm do ogromnego wysięku. Wszystkie mięśnie spinają się do granic możliwości, zdając się pracować ponad swoje siły. Dzięki temu Str, Def i MagDef rosną o 4. Jednak gdy technika słabnie, ciało smoka odczuwa znamiona wysięku i opada się. Zmęczenie oddaje utratę -5 Str przez kolejnych 5 rund.
Czas działania: 8 rund (3 zwiększenia się+5 zmęczenia)
Koszt Kondycji: 30x3 za zwiększenie siły
by Belphepri
Rozstrzygające uderzenie Opis: Smok doskakuje do przeciwnika z zamiarem wyprowadzenia potężnego, zwykle kończącego starcie ciosu. W czasie walki nie można użyć tego ataku więcej niż jeden raz na danego przeciwnika. Dodatkowe obrażenia to 20% brakującego zdrowia przeciwnika (nie mniej niż 60).
Czas działania: Natychmiastowy.
Koszt Kondycji: 30.
by Neltharion
_____________________________________________________________
*Z czasem dodane zostaną nowe Techniki za udziałem graczy oraz Mistrzów Rozgrywki, podane wyżej są już funkcjonalne i można wykorzystywać je podczas walk : )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum