Kraina Smoków Sha'aird Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Szybkie Menu   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Magia Powietrza
Autor Wiadomość
Soltheim 


Wysłany: 2014-10-10, 15:11   Magia Powietrza

Opis: Czary opierające swoje działanie na żywiole powietrza. Przydatne do szybkiej podniebnej ucieczki bądź spowolnienia ruchów przeciwnika.



Wichura Mocy
Opis: Rzucający czar pochłania moc magiczną z Wiatru krążącego dookoła niego. Pochłania na rundę tyle Many ile wynosi jego Spi x3. Jest to czar mało przydatny w czasie walki.
Czas rzucania: Koncentracja lub do Maksimum Many.
Koszt many: Brak
by Soltheim


Mała Błyskawica
Opis: Smok przywołuje siłę żywiołu i ciska małym wyładowaniem elektrycznym w przeciwnika za 10 bazowych obrażeń.
Czas działania: Nie dotyczy.
Koszt many: 15.
by Soltheim


Dusza Wiatru
Opis: Czar ten zwiększa Zwinność (Agi) smoka o 2 punkty na 15 Many.
Czas działania: 3 Rundy
Koszt many: 15 na 2 punkty Agi.
by Soltheim


Ukrycie w powietrzu
Opis: Sprawia iż nieruchomy cel wtapia się w powietrze niczym kameleon. Postać która użyła na sobie tego czaru jest niewykrywalna.
Czas działania: 5 postów rzucającego bądź wykonanie jakiejś czynności ruchowej.
Koszt many: 20


Pomyślny Wiatr
Opis: To zaklęcie uratowało niejeden statek, który utknął w pasie ciszy. Daje wielką przewagę na morzu, dlatego jest wysoko cenione przez żeglarzy. Stanowi także nieocenioną pomoc przy podchodzeniu ofiary czy przygotowywaniu ataku z zaskoczenia.
Wywołuje jednostajny wiatr o kierunku i sile wybranym przez rzucającego. Powietrze przemieszcza się po linii prostej, możliwe są niewielkie odchylenia, ale nie ma mowy o wianiu zakosami czy spiralą. Jeżeli jakieś stworzenie znajdzie się w obszarze działania czaru, przemieszczanie się pod wiatr sprawia mu trudność tym większą, im mniejsza i słabsza jest ta istota. Zarazem lot z Pomyślnym wiatrem jest mniej męczący i nieco szybszy. Smok lecący z silnym (40 PM) Pomyślnym Wiatrem zyskuje +2 do Agi.
Pomyślny Wiatr może powstać na dowolnej wysokości.
Czas działania: 2 tury
Koszt many: 20 (wiatr poruszający gałęziami drzew i słabszy) lub 40 (wiatr poruszający całymi drzewami i silniejszy); przedłużenie czasu trwania: 1/2 kosztu rzucenia czaru na każdą dodatkową turę.
by Cargo


Podniebna szybkość
Opis: Szybkość lotu postaci wzrasta o 200%.
Czas działania: 2 posty rzucającego.
Koszt many: 30


Upadek Gwiazd
Opis: Zaklęcie to w rękach sprawnego maga, potrafi zesłać nagłą śmierć na przeciwników nawet skrytych w najgłębszych zakamarkach jaskiń. Upadek Gwiazd jest to czar który zrywa z nieboskłonu duchy powietrza które atakują wskazany cel lub parę celów, w zależności ile mag wezwie duchów. Każdy duch, zadaje 100 obrażeń jednak zaklęcie to nie jest wzmacniane przez Int rzucającego. Podczas lotu wydaje się, że duchy są spadającymi gwiazdami, jednakże latają chaotycznie ale za to w cel trafiają z niezwykłą precyzją. Wymijają one przeszkody oraz "tropią" cel z niezwykłą prędkością lecz zdarza się, że Gwiazda uderzy w coś innego bo nie zdąży nawrócić.
Czas działania: Nie dotyczy
Koszt Many: 30 Many na Gwiazdę
by Soltheim


Uderzenie Wiatru
Opis: Smok koncentruje w łapach potężny wir wiatru którym uderza w przeciwnika. Bazowe obrażenia czaru to 20. Czar po uderzeniu utrudnia latanie przeciwnikom przez 2 rundy. W dodatku rozwiewa chmury oraz mgłę.
Czas działania: 2 rundy utraty równowagi lotu.
Koszt many: 50.
by Soltheim


Wiatrowy Kształt
Opis: Zaklęcie zamienia rzucającego czar w mglistą formę samego siebie, przez co może przenikać przez przeszkody których zwyczajnie nie jest w stanie przekroczyć. Każdy atak rozwiewa mgłe, zadając przy tym obrażenia większe o połowę, a smok odczuwa, że coś odrywa mu łapę czy rozdziera tors. Jeśli smok zostanie zabity, wraca do swej prawdziwej formy.
Czas działania: 5 rund, zmiana kształtu = 1 runda.
Koszt many: 60
by Soltheim


Ostrze Burzy
Opis: Między łapy rzucającego uderza błyskawica którą chwyta niczym broń, i wedle jego woli kształtuje się w broń do walki wręcz. Przy każdym uderzeniu Ostrza Burzy zadaje ono 30 + Int x5 obrażeń nie dodając Siły. Redukuje to Def Mag.
Czas działania: 5 rund
Koszt many: 60.
by Soltheim


Zbroja Sztormu
Opis: Zaklęcie to otacza smoka siecią wyładowań elektrycznych, która rani każdego kto dotknie go. Obrażenia zadane przez zbroje to Int x 4.
Czas działania: 5 rund
Koszt many: 70
by Soltheim


Ściana Wiatru
Opis: Zaklęcie to tworzy zawirowania powietrza w obszarze 60 metrów długości, oraz 40 wysokości. Wiry powietrze zatrzymują mniejsze latające istoty, oraz odbija pociski lecące na nią (również magiczne) a strumienie wykrzywia. Wyjątkiem są czary Magii Ziemi o bazowej sile 40 lub wyżej.
Czas działania: 5 rund
Koszt many: 80.
by Soltheim


Piorun
Opis: Zaklęcie to przywołuje grom z niebios. Uderzenie zadaje bazowo 70 obrażeń oraz strąca z nieba przeciwnika ciskając nim o ziemie (dodatkowe obrażenia od upadku).
Czas działania: Nie dotyczy.
Koszt many: 90.
by Soltheim


Tornado
Opis: Przywołanie wielkiej kolumny wirującego powietrza. Zaklęcie te jedynie je przywołuje, nie można go kontrolować ani przedwcześnie zakończyć. Pierwsza tura przywołuje na niebo chmurę cumulonimbusa, a podczas następnych tornado już się pojawia, po czym przyciąga do siebie wszystko co znajduje się w odległości do 100m, oraz niszczy wszystko co się znajduje w odległości do 20m (w przypadku istot żywych, zadaje 30 bazowych obrażeń). Tornado co rundę przyśpiesza swoje obroty, a co za tym idzie zwiększa zasięg działania i zadawane obrażenia (o 20 metrów i 10 bazowych obrażeń na turę). Tornado przyciąga również do siebie smoka który je przywołał, ale obrażenia zadaje mu jedynie kiedy jego obroty są najszybsze (ostatnia tura).
Czas działania: 7 tur
Koszt many: 200
by Shiro
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10